srijeda, 11. ožujka 2020.

Pula i film Moje pjesme, moji snovi

Vjerojatno se sjećate filma „Moje pjesme, moji snovi“ iz 1965. (Christopher Plummer i Julie Andrews). U filmu Georg von Trapp (Christopher Plummer) umirovljeni je pomorski časnik Austro Ugarske, udovac sa sedmero djece. Marija Augusta Kutcher (Julie Andrews) je guvernanta koja je, nakon niza drugih guvernanti i njihovog fijaska, uspjela osvojiti djecu, a zatim i njihovog tatu. Uz puno pjevanja s djecom po zelenim austrijskim planinama i livadama, cijeli film je i strašna priča o nacizmu pred kojim je obitelj pobjegla iz Austrije. Film je snimljen po autobiografiji Marije Auguste von Trapp i predstavlja stvarnu priču obitelji. 

Georg von Trapp bio je podmornički kapetan s najviše odlikovanja. Rodio se u Zadru 1880. godine, a dio života proveo je u Puli, tadašnjoj glavnoj luci Austro Ugarske. Georg je bio školovan, ugledan i već kao mlad dokazao je svoju hrabrost. Svoju prvu ženu, Agathu, i samu iz bogate familije, upoznao je u Puli. Oženili su se 10. siječnja 1911. Od tada je počeo rasti broj članova obitelji. Godine 1912. obitelj se preselila u vilu na Verudi, tadašnjem elitnom kvartu Pule. U ovoj vili u Ulici Pina Budicina (na fotografiji) danas se nalaze vrtić i nekoliko stanova. Propašću Monarhije obitelj se vratila u Austriju. Godine 1922. djeca su oboljela od šarlaha koji je bio koban za njihovu mamu Agathu. Agatha je umrla 3. rujna 1922. Nakon njezine smrti Georg von Trapp se zaljubio u guvernantu. Ovdje negdje počinje radnja filma „Moje pjesme, moji snovi“. Roditelji Georga von Trappa pokopani su na Mornaričkom groblju u Puli.

Nema komentara:

Objavi komentar