utorak, 21. travnja 2020.

Bakar

Ako se pitate kako to da pišem o Bakru na blogu o Istri, postoji jednostavno objašnjenje. Sva mjesta o kojima pišem na blogu posjetila sam dok sam bila u Istri. Na blogu će biti govora i o otocima Krk, Lošinj, Cres, o Vinodolskom zaleđu jer sve su to bili moji jednodnevni izleti. Privatni razlog je što stvarno volim Bakarski zaljev i Kraljevicu. Moja pokojna nona je bila iz Bakra, moj pokojni nonić je bio iz Kraljevice. U Kraljevicu dolazim svako ljeto, od kada sam bila mala curica (ajme, puno je to godina). 

Mnogi Bakar i dan danas pamte po koksari, zagađenju, a nemaju pojma koliko je to danas predivan gradić. I koksara i mnogo toga iz naše bliže prošlosti možete zaboraviti. Bakar je definitino gradić kojega treba posjetiti. U njega se zadnjih godina puno ulagalo, danas je obnovljena riva, fasade u starom dijelu grada su „skockane“ do savršenstva, kada god dođem nešto se uređuje.... Znate li da je Bakar krajem 18.st. bio najveći hrvatski grad? Znate li da je danas Bakar među najbogatijim hrvatskim općinama? Puno toga krije taj gradić, a maleni dio priča o nekadašnjem Bakru ispričala mi je nona. Jedna od tih priča bila je ona o divnoj plaži u Bakru. Kada sam ja bila dijete, ljudi iz Bakra dolazili su na kupanje u Kraljevicu ili na Krk, jer se u Bakru nije bilo moguće okupati se u moru. No sada su se kupači počeli viđati u Bakru, na maloj plažici, no i to je nešto. Dakle, moj je savjet – obavezno se s magistrale spustite u gradić, pretražite ga cijelog, divite se uređenoj bakarskoj rivi, uživajte odmarajući se na novim klupama... 

Nema komentara:

Objavi komentar